Erika Lindeblad

Onsdag

Kategori: Fina stunder

Frukost-bild och tränings-bild. 

Jag började min dag med en promenad i underbart väder. Efter det en god frukost. Bra start right?
Efter frukosten fixade jag lite grejer här hemma och sen satte jag mig ute i solen innan jag drog in till stan för att träffa Julia. 
Vi åt god mat, pratade och shoppade lite. 
Sen mötte jag upp min syster. Köpte Celsius och laddade i solen inför träning, Perfekt. 
Träningen gick sjukt bra. Intervallpass. Så jävla jobbigt men så jävla kul. Avslutade passet med bålstyrka och återhämtning i gräset tillsammans med bästa syster, bästa baren och bästa(?) vattenflaskan. 
Shoppade mat på maxi innan vi åkte hem för att grilla med la familia. 
Dagen slutade i soffan framför en film med exprimentbollar, en syster och ett gäng vindrovor. Typ jättebra. 
Har dessutom en spännande sak att berätta.. men det får vänta för nu måste jag sova och ladda inför morgon dagen som kommer bli fet. Hoppas jag. Godnatt! 

 

Kommentarer

  • Fia säger:

    Låter som en toppen dag ! Vad för intervaller blev det ?

    Svar: Det var det! Det blev 6 st 500m lopp! :)
    Erika

    2013-06-07 | 13:56:00

Kommentera inlägget här: