Erika Lindeblad

Tänkte...

Kategori: Vardag

Köra igång med en liten lista för att komma igång med bloggandet igen. Får se om det funkar. 


1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt motto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…

Kommentarer

  • Annis säger:

    Längtar tills du börjar skriva varje dag igen, du är verkligen en otrooligt stark tjej.
    ta hand om dig nu kram!

    Svar: Först, förlåt för att jag inte svarat! Jag ska försöka börja skriva igen! tack för dina fina ord. KRAM<3
    Erika

    2013-11-26 | 16:27:50

Kommentera inlägget här: