Erika Lindeblad

En bra måndag

Kategori: Fina stunder

 
Idag har jag varit på jobbintervju och förmodligen kirrat jobb till hösten. För fint! 
Idag har jag träffat Amanda, en av mina absolut bästa vänner som jag varit ifrån alldeles alldeles för länge. Typ fem månader. Hade en del att ta igen där. Åh vilken vän hon är.
Idag har jag även tränat, otippat va? ;) Löpning och styrketräning tillsammans med Snygg-Hanna! Bra träningspass. 
Bra dag helt enkelt. Livet är fint. 
 
Till Sofie A. 
Jag vet inte om du läste mitt svar på din kommentar men jag har svarat och bara skriva vad det är du vill veta och vad det är du vill att jag ska lägga upp så fixar vi det. Om du undrar något men inte vill skriva här, Skriv då gärna till min mejl [email protected]
 
Det gäller er andra också. Om ni undrar något, vad som, skriv på min mejl om ni inte vill skriva här. PUSS :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: