Erika Lindeblad

Söndag

Kategori: Träning

 
Hej! 
 
Idag startade jag dagen med 40 min löpning utomhus. Saknar utomhuslöpning då jag inte hittar så bra och inte hittat någon bra runda än. Eller ja jag har ju inte direkt haft tiden heller. Men det kommer väl snart en dag då jag kan utforska området i mina löparskor. 
Sen har dagen bestått av jobb och städning när jag kom hem för att sedan köra intervall löpning och styrketräning i gymmet. As fint. Så nu har jag ätit och sitter och kollar tv. I morgon är det jobb igen. Dock ingen lång dag vilket är skönt! 
 
Åkte förresten skidor igår innan jobbet. Åh så kul och härligt det är och om en vecka kommer finaste familjen upp och hälsar på. Ska bli så himla mysigt!
 
Dagens middag efter dagens andra träningspass. Mmmmmm..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: