Erika Lindeblad

Måndag

Kategori: Vardag

Går dagen var full spekad med kalas, och farsdags firande och jag hade inte tid med datorn, inte mycket iallafall! :) Min gårdag var jätte bra och super mysig. Älskar att bara umgås med familj och släkten ibland.

Idag började jag på nya praktik platsen men Amandusen! Jag trivs bra och de är super snälla där! Så två veckor där ska nog gå fort! :) Bloggen blir lite lidande nu i veckorna när jag inte kan uppdatera så mycket. Men det är ju inte så många som läser den och alltså inte så många som blir lidande och det är ju inte heller riktigt syftet men bloggen heller, att underhålla andra även om det är ett plus i kanten! :)
Dagen till ära bjuder jag på en nytagen bild på mig och amanda! Den är från helgen tror jag om jag inte minns fel? HAHA närå jag skoja bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: