Erika Lindeblad

Tjugosjätte september tvåtusentolv.

Kategori: Vardag

Hej där! 

Min blogg har legat lite nedlaggd ett tag och det finns en del orsaker till det. Jag har hittat tillbaka till livet och inspirationen till livet, träningen och allt vad det innebär är större än någonsin. 
Jag har även fått tillbaka min inspiration till bloggen men vi får se hur länge det håller i sig. Jag skriver kanske något inlägg någon gång ibland och förmodligen kommer det handla om träning, mat och tankar. Kanske gör denna bloggen till lite mer träningsdagboks-blogg. Vem vet vi får se vad jag känner för. 
 
Nu ska jag plocka ordning på mitt rum. Sen träna. Löpning och bålstyrka står på schemat idag! Efter det laga mat och sen blir det jobb hela eftermiddagen, kvällen. Hej så länge! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: