Erika Lindeblad

20 mars

Kategori: Vardag

Som jag nämnde i tidigare inlägg så spenderade jag hela helgen med min familj. Bästa och västa helgen på länge. Hade en fruktansvärt jobbig dag i söndags. Är så tacksam att min familj finns där för mig och kan hjälpa mig. Söndagen blev inte bättre då min underbar bästa finaste vän och även syster åkte hem till växjö igen.
Igår hade jag studiedag och jag gjorde allt annat än satt vi datorn. Rätt skönt. Hade en bra dag med Mamma och pappa. En del dåliga, jobbiga besked så kan inte påstå att går dagen var den bästa heller. Det går ingen bra nu.
Idag har jag varit i skolan. Inget intressant och roligt att berätta om det så jag låter bli. Kvällen fördrivs med plugg och tv tittande. Kanske pojken kommer på besök.
Snyggsyster i lördags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: