Erika Lindeblad

Underbara tränin

Kategori: Ätstörning och Anoroxi

Under flera månders tid har träningen varit ett måste. Ett helvete och inte alls roligt. Nu känns träningen rolig igen. Jag har alltid älskat träning men ätstörningen tog allt från mig och gjorde bland annat något som träning som jag älskar så mycket till något jag absolut avskydde ett tag! 
Det jag vill säga egentligen är att jag är så glad att jag nu tränar för att jag tycket är jävligt kul och skönt och inte för att någon i mitt huvud säger att jag misslyckas om jag inte tränar varje dag i minst en timme.. 

Träningen idag gick alldelse underbart bra och det var så skönt och jobbigt som det ska vara! Och vet ni en sak till. SNART FÅR JAG TRÄFFFFFA MIN FINASTE GUSTAV :)

puss&hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: