Erika Lindeblad

Torsdagseftermiddagen

Kategori: Ätbart

Kroppsarna hos mormor var lika goda som vanligt. Och att min lillasyster
alltid förvånar mig över hur många kroppkakor som får plats i hennes mage
var också som vanligt.
När jag skulle trycka i mig min tredje kroppkaka hade
hon redan ätit sex..fattar inte hur hon pallar. Åtta blev det tillsist iallafall mindre
än vanligt faktiskt. Haha. 
Ridningen var skön blev en skritt-runda i skogen. Och nu ska jag försöka hitta på 
något roligt att göra! Det är ju trotts allt lov. 



mormors kroppkakaor är dem bästa!
Förövrigt är jag taggad till tusen inför i morgon! Vet ni varför? 
Jo det är så här. Att jag haft träningsförbud i sådär 1 månad om
inte mer (berättar varför någon annan gång. När jag är redo) och
i morgon ska jag ut på min första löprunda på länge. Ska bli så skönt
och så jäkla gutt! gaaaaaaaaaaah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: