Erika Lindeblad

Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer

Kategori: Om mig

♥ 24 september 2008. 
Då min kärlek hittade till mitt hjärta och har nu funnits där i över tre år. Oavsatt vad som händer kommer jag aldrigaldrig glömma den fina stunden. 

♥ 22 mars 2011 
Då min och världens bästa gammelfarmor Alva försvann från denna jord. Hon var världens bästa, finaste människa men jag är säker på att förgyller just nu en annan plats med sin glädje och sin kärlek. Men det går inte en dag utan att jag saknar henne här på jorden. 
♥ Sommaren 2010 men bästa Johanna
Denna sommaren har varit den absolut bästa. Den Innehöll allt, nästan. Men för mig var den perfekt! Den var lika rolig, spontan och konstig som denna bilden. Hah


♥ 15 Juni 2011 
Min artonårsdag! Ja, jag kommer faktiskt ihåg den! Och den var toppen på alla sätt. Hängde med fina vänner och blev lite sådär lagom full samtidigt som jag hade fantastiskt kul. Inte lika fantastiskt var det dagen efter.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: