Erika Lindeblad

Brunch

Kategori: Ätbart

Eller vad man ska kalla det. Idag sov jag lite längre än vanligt men hann med en löprunda innan det var dax för jobb. Blev dock tvungen att göra en rejäl frukost/Lunch för att klara mig. Så gjorde en fin Brunch och tog med mig frukt och macka till jobbet för att kunna fylla på förrådet lite! Viktigt ju. Även för de som inte har ätstörning och anoroxi. Det kan vi ta i ett annat inlägg. 
Jag fick insperation till att göra en "äggrulle" genom denna bloggen,http://frukostera.blogg.se/ , Hon skriver om massa olika och spännande frukostar. Hon kallar dock "äggrullen" För "mandelägg rulle". Jag bytte ut mandel mjöl till vetekross och kanel till timjan. Mums! Det blir fler gånger. 


Äggrulle med gott i. 
Fil och musli, äggrulle, sill, Chai te med mjölk + äppeljuice.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: