Erika Lindeblad

Fredag

Kategori: Fina stunder

Hej på er! :)
 
Först vill jag bara säga tack till er som uppmuntarar mig med fina ord och ger mig bekräftelse på att det jag gör är bra. Det ger mig kraft att utvecklas, vilja fortsätta min resa och dessutom känns det väldigt bra att jag kan göra något bra för någon annan! Så tack. 
 
Idag åker jag till Spaninen på träningsläger tillsammans med friidrottsgänget. Ska bli så himla kul! :) En hel vecka med träning och härliga människor. Förhoppningsvis är vädergudarna med oss och vi kommer hem några nyanser brunare.
Jag vet inte hur mycket tillgång till dator och internet jag kommer ha där nere men något inlägg kanske kommer annars kommer det när jag kommer hem! :) 
 
 
Min frukost idag bestod av Havregrynsgröt kokat tillsammans med en halv banan, kanel och kardemumma som jag sedan toppade med halv banan, hallon och jordnötssmör. I den andra skålen har jag kvarg blandat med proteinpulver som toppats med hallon, kiwi och kokos. Så jäkla gott! 
 
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Ser mumsigt ut. Gör du eget jornötsmör!? :)

    2013-04-26 | 17:54:53
  • Amanda säger:

    Ser mumsigt ut. Gör du eget jordnötssmör?! :)

    Svar: Nej detta jordnötssmör har jag inte gjort själv! Det är köpt. Men det är jätte enkelt att göra eget!:)
    Erika

    2013-04-26 | 17:55:38

Kommentera inlägget här: