Erika Lindeblad

Hej måndag!

Kategori: Tankar

Idag när jag satt och läste tidningen på morgonen, läste jag, som alltid, citaten som skrivs på sista sidan, som någon uttryckt sig om. Och idag stod det " Det finns bara en bra sak med måndagar. Att det är så långt till nästa måndag." Och de där citaten brukar jag kunna relatera till, hålla med om osv. Men inte idag. För idag gillar jag måndag. Idag har jag absolut inget emot att det är måndag, att jag ska jobba och att jag inte har något planerat ikväll. För idag är en bra dag. Idag skiner solen och jag med den! 
 
Här kommer en frukostbild också! :)
 
Till frukost idag blev det Blåbär-banan-kvargröra toppat med nektarin. En äggmacka med kaviar. Och eftersom jag inte blev mätt gjorde jag mig en ost och skinkmacka som inte fick vara med på bild. Men gott vare. Det kan jag lova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: