Erika Lindeblad

27 oktober

Kategori: Fina stunder

Hej! 

Igår var det traditionell marknadsdag för folket i kommunen. Jag var dock inte på plats. Första året någonsin kanske till och med. Brukar alltid åka dit en stund iallafall men i år tjänade jag pengar istället för att slösa pengar. 
Efter jobbet återförenades världens bästa tjejgäng och vi satt hela kväll och pratade. Så himla trevligt och roligt! Saknar er. Och ikväll ska vi ut och äga dansgolvet. Fy fasen så bra! Och i morgon kommer lillasyster hem. Åh fina helg jag gillar dig. 
 
Idag är det stubbrace.Också en tradition. Får se om jag åker och tittar en stund är ju inte på hemmaplan som det brukar men innan dess ska jag träna iallafall. Vi hörs senare! :) 


En bild från stubbracet förra året. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: