Erika Lindeblad

En lördag i växjö

Kategori: Fina stunder

Vaknade runt åtta och bestämde mig för att gå en sväng. Eftersom jag inte hittar i växjö (än) så fick det bli så och jag tar en löprunda i morgon på hemma plan! 
Nåja efter promenaden gick jag och skulle köpa nybakta frallor till oss (mig, Elin & Martin) även lite andra grejer som jag visste att Elin behövde! 
Väl hemma sov dem fortfarande och jag var hungrig så tog mig frukost och satt och mös i min ensamhet.
Efter mycket om och men kom dem ur sängen och jag och elin cyklade in till stan för att fixa ingredienser till lussebulle bak och pepparkake bak samt vad vi skulle ha till middag i kväll! Blev även lunch på stan. Mysigt.
Sen nu hela eftermiddagen har JAG bakat lussebullar och pepparkakor. Det luktar jul i hela lägenheten och jag är trööööött nu. Elin och Martin gjorde allt annat än att baka lussekatter och pepparkakor. Men jag klarade mig fint själv. hehe. 


haha



vad gör man inte när man inte har någon kavel. Jo man är kreativ!  För er som undrar var det är. Det är pepparkaksdeg som blev fina pepparkakor tillslut! 

lussebulle berget!

Nu innan Maritn och Elin får spunket så ska jag bara säga att vi nu ska ni till stan och hyra film, köpa lite gott och sedan laga god middag för att få en riktigsuper duper myskväll! Gillart! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: