Erika Lindeblad

Vill bara säga en sak

Kategori: Ätstörning och Anoroxi

Jag har som jag tidigare berättat gått genom en hemsk process i mitt liv. Något som jag lärt mig så himla mycket av men som jag absolut inte vill uppleva igen.
Jag är inte helt friskförklarad ännu men jag är snart där och det jag vill säga är bara att om jag på något sätt kan hjälpa någon. Med vad som helst som angår ätstörningsproblem så får ni gärna kontakta mig! För ingen ska behöva leva i ett helvete och alla är värda ett fin liv. Framför allt går det att bli frisk och fri. Även om vägen dit kan känns lång ibland. Men jag lovar det går. Jag kan säga. "Been there, done that." 
Jag vet hur det kan kännas, jag vet hur det kan vara och jag vet framför allt att det går att leva ett liv utan ätstörning. 
 
Så om jag kan vara till hjälp. Kontakta mig. [email protected]. Jag kanske inte har svar på allt men jag ska göra mitt bästa. 
 
För livet är fint. Livet är verkligen så himla mycket bättre, som jag brukar säga, på andra sidan.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: