Erika Lindeblad

Tråk-torsdag

Kategori: Vardag

Hej på er mina trogna läsare! (som inte är många men iallafall) :D
 
Idag har jag tråkigt. Jättetråkigt faktiskt. Skulle träffat en vän men hon har gått och blivit sjuk tyvärr så blev ingenting med det! Jag är fruktansvärt trött i dag i hela kroppen så kanske borde lyssna på den och bara lägga mig i soffan och kolla... kan ni gisssa? Nää jag tror inte det.. ;) 
 
Jag har trots allt hunnit med att göra en del idag. Avnjutit frukost med pappa, bakat bullar, ätit bulldeg, tränat och lagat mat. Så har hunnit med en del trots allt.
Hoppas ni har en fin dag! 
 
Idag åt jag frukost i min nya frukostskål som jag köpte på lagerhus igår. Jag tycker den är fin. köpte faktiskt två skålar och två muggar i samma mönster. finfint. 
 
Mina fina bullar. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: