Erika Lindeblad

Livet är fint

Kategori: Fina stunder

Fin vän. Fin kväll. Fin fredag. Fin gårdag. Mycket som är fint just nu. Gårdagen var jättefin på många sätt trots att jag jobbade halva dagen. Men det kan vara rätt fint att jobba. 
Bra dag på jobbet. Bra löprunda. Bra kväll med en ännu bättre vän. Åh det var så härligt och skönt att hänga med finaste Tildur. Prata, mysa, äta pizza och kolla tv. Behöver inte vara svårare än så. 
 
Idag har jag kollat bil. Ska snart köpa bil. Måste bara bestämma mig vilken. Shit jag börjar bli vuxen. Läskigt. 
Senare ska jag nog in till stan en sväng. Träffa en annan fin vän över lite prat och fika. Men innan dess ska jag nog ut och springa i dimman. Och när jag kommer hem från stan ska jag eventuellt spendera lite tid med min Kusin, Mary. Kvalitetstid för det var verkligen länge sedan. 
 
Ha en fin helg. Ta hand om er! ♥
 
Mobilbild på Tildus från igår. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: