Erika Lindeblad

Du vet vad jag behöver och jag behöver dig.

Kategori: Vardag

Hej! 
 
Ursäkta min frånvaro. Har varit lite upp och ner och ganska upptagen. Men nu har jag lite tid över. Eller hela kvällen har jag tid över. 

Igår fick jag ett sms från en vän. En av de finaste. Hon lyckas alltid få mig må bra. Hon vet vad jag behöver och jag behöver henne. Hon skrev ett par fina ord som jag verkligen behövde höra. Det var guld värt och jag tackar. Igen. 

" Du är inte värdelös någonstans. Du är bra, väldigt bra. Tränar så flitigt och har en väldig självdiciplin, duktig på ditt jobb, hur skicklig som helst på att laga mat, så naturlig och alltid dig själv, ödmjuk, jätte vacker, söt och en väldigt bra vän. Så tro mig du är allt annat än värdelös <3" 
 
 
En sak till. Idag fick jag ett fint mail av en tjej. Hon talade om att jag inspirerade henne. Alla framsteg jag har gjort och fortfarande gör. Vill bara säga tack till dig och att livet är så mycket bättre på denna sidan. Den andra sidan. Den sidan utan ätstörning. Och jag lovar dig jag ska svara på ditt mail. Ta hand om dig! 
 
Ta hand om er och varandra. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: