Erika Lindeblad

Lördag

Kategori: Om mig

Hejsan! 
 
Asså igår skrev jag att jag egentligen hade tänkt uppdatera men inte tänkte göra det... men det gjorde jag ju. Hehe.. trög och osv. 

Idag har jag iallafall varit inne i stan och lämnat min lillasyster som skulle åka hem till Växjö. Jag hann även shoppa lite. Ett par byxor, två linnen och en bikini. För endast 350 kr. Vänta nu 350.. det låter väldigt billigt. Aja. 350 kr fattigare bliv jag iallafall. Kanske kommer upp en bild på det sen. 

Efter stan väntade kalas. 18 års-kalas tillochmed. Pizza och tårta bjöds det på! Fint. 
Nu sitter jag bänkad framför Hockey. Ätit upp nästan 200g choklad och två äpplen. Idag skriker min kropp efter energi. Måste vara gårdagens träningspass med fridrotten. Intervaller och benstyrka. Idag känner jag att jag har ett par ben och en rumpa iallafall. Hat-kärlek. Idag är det vila från träningen. 
 
Hur resten av dagen ser ut det återstår att se! :) Ha en fin lördag! 


Min goda frukost idag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: