Erika Lindeblad

Idag är det onsdag

Kategori: Fina stunder

Hej! 

Ursäkta min dåliga uppdatering. Men helgen bestod av tävlingar hela dagarna och efter tävlingen i söndags tog jag flyget till stockholm och träffade Elias. En saknad person som jag inte träffat på fem månader så det var roligt! :) 
Jag kom hem igår. 

Så mina dagar har varit väldigt intensiva och fruktansvärt roliga! 
Helgens tävlingar gick superduper. Sprang hem två vinster och ett brons. Jag är nöjd. Hamnade dessutom i tidningen. Kul! 
Idag ska jag springa margaretaloppet. Ett lopp som klubben arrangerar (heter det så?) varje år. Det är på fem kilometer och jag är laddad. Har ju faktiskt haft två vilodagar nu. 
 
Jag är förövrigt så jävla glad och lycklig just nu.
Aldrig aldrig mer anoroxia. Hejdå för alltid. Livet är så mycket finare utan dig!
 
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    I jakt på bilder från Drottning Margaretaloppet hamnade jag bland dina bilder med hjälp av en hashtag. Så DU var en av de snabba tjejerna som sprang iväg där framför mig. Måste bara säga att jag är vansinnigt imponerad av dig, jösses vilka tider du springer på! :)

    Svar: Åh tack så mycket! Det gör mig så glad :)
    Erika

    2013-05-31 | 17:41:50
    Bloggadress: http://hejklassiker.blogg.se

Kommentera inlägget här: