Erika Lindeblad

Hej

Kategori: Vardag

Hej på er! 
 
För mig är det lite ovant och läskigt att min statistik har stigit så pass mycket som den gjort men jag tycker det är jätteroligt samtidigt och jag vill bara säga tack till alla som lämnat så fina ord och peppar mig ännu mer. Så tack. Tusen tusen tack! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig! 
 
Jag vet inte hur mycket jag kommer uppdatera här men om ni vill kontakt mig, fråga mig något eller har något ni vill jag ska skriva om så får ni gärna ge förslag. Va inte rädd för att fråga. Ni kan skriva här eller maila mig på [email protected]
 
För övrigt har jag haft en toppen dag! Träffat fina vänner, ätit god mat, shoppat massa nya grejer och haft kvalitets tid med min familj. En bra fredag och start på helgen! :) 
 
Take care♥
 
Frukost 
Lunchbuffe med Frida 
och som efterrätt. GODIS! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: