Erika Lindeblad

Underbara dag

Kategori: Fina stunder

Den här dag har verkligen varit bra. Jag vaknade med en bra känsla och den har bara blivit bätte. Idag är jag lycklig. Idag fick jag ett besked som jag gått och väntat på i över en månad. Jag fick jobb i kläppen. Jag ska flytta till sälen,  kläppen, för att säsongs jobba i vinter. Gaaaaalet!
Jag är så otroligt glad och det bästa med denna måndagen var absolut inte att det är långt kvar till nästa måndag. Jag tror inte ens jag behöver skriva vad det bästa med denna måndagen var! Jag kommer somna med ett leende på läpparna. Och nu måste jag gå och lägga mig. Öppningen i morgon på jobbet. Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    grattis, fasen vad kul :)

    Svar: Tack vem du nu är :))
    Erika

    2012-10-09 | 08:18:14

Kommentera inlägget här: