Erika Lindeblad

Nionde oktober

Kategori: Vardag

Hej där! 
Igår vare fler än vanligt som hade tittat in här. Trevligt! Hej på er! :) 
 
Idag var jag uppe med tuppen. Okej inte så farligt men tidigare än vanligt då jag hade öppningen på jobbet. Jobbade till tre. Tränade när jag kom hem och nu sitter jag här. Nyduschad och fräsch! Ska snart sätta på One tree hill och bara gosa ner mig i sängen eller soffan. Skönt. I morgon är jag ledig. Och imorgon ska jag förmodligen träffa min fina vän Andreas och dessutom göra andra trevligheter! 
 
Förövrigt har jag fixat boende i Sälen också! Snabba ryck och det känns så sjukt bra! Hoppas det blir bra också. Kan typ inte fatta att jag ska flytta dit om två månader. Galet. Men så JÄVLA KUL! 
 
Vi hörs senare! Ha en fin kväll! 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: