Erika Lindeblad

Godmorgon

Kategori: Träning

Hej!
 
Det har verkligen varit en god morgon för min del. Hoppas den varit fin för er också!  Vaknade super hungrig och min kropp skrek efter energi och mat så gick upp och åt en fruktansvärt god frukost. Satt länge och läste tidningen och njöt. Efter två mackor, en tallrik gröt kokt med äppel och kanel, toppat med vaniljkvarg, russin och ännu mer kanel var jag sådär lagom mätt. 
Framtills nu har jag plockat ordning på mitt rum och snart är det dax för träning! Fick mitt träningsschema för friidrottensträning igår och det här kan bli bra. Taggad till tusen! :) 
 
Dagen består av förmiddagsträning, lite ärenden och små fix och avslutas med en fotbollsträning ikväll. Hur bra? Jo, väldigt bra! 
 
Frukostmat ♥

Kommentarer

  • JOSEFINE ANDERSSON säger:

    ägg och kaviar, bästa<3

    men nejnejnej, klart jag gör! (och med heeelt ärlighet så har jag varit nära på att ta dig 2 gånger tror jag... inte för att fjäska! ville bara säga det för att kanske typ.... göra dig glad haha?!) aja...
    ville bara påminna om att det finns en ny omgång "veckans favvo" uppe, så var gärna med igen om du så känner :D
    PUSS

    2012-10-23 | 22:34:29
    Bloggadress: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här: