Erika Lindeblad

Friday, im in love

Kategori: Träning

Godmorgon! 
 
Solen skiner och jag har spring i benen. Jag vill löpträna. Men min fot tillåter inte detta så får avstå från det yttligare en dag.. Åh jag hoppas verkligen det blir bra snart. Får bli en långrunda på cykel i stället och så styrketräning på det. Bättre än inget. Jag hatar att vara skadad när man inte kan träna som man vill och vad man känner för.. 

Idag kommer min andra halva hem. Älskade lillasyster. Hon är så himla bra på så många sätt och jag tycker om henne så mycket. En bästa vän. Helt klart. Synd bara att jag åkte på att jobba hela helgen.. Men men thats life! 
 
Till frukost idag blev det. Blandgrynsgröt kokt med äppelbitar och kanel som toppades med ännu mer äppel, vaniljkvarg, russin och mer kanel. Till det blev det två knäckebröd med kokt ägg och kvaiar. Det smakade alldeles underbart och det såg ut typ såhär: 
 
Ha en fin dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: