Erika Lindeblad

Tisdag eller?

Kategori: Vardag

Hej! 

Jag är så himla förvirrad. Har inte koll på dagarna alls. För det är väl tisdag idag? Dessutom har bloggen fått ligga lite lågt nu men inte så mycket inlägg osv. Men jag tar till vara på mina lediga dagar och vill inte sitta vid datorn allt för mycket. 

Men i söndags var jag hos fina Tilda på lite söndagsmys. TV tittande och massa prat. Igår var jag husmor här hemma, vaknade tidigt, bakade, lagade mat och sen begav mig in till stan för att fixa en av mina tatueringar, träffa bästis Johanna och träna friidrott. Efter träningen träffade jag en saknad killkompis som följde med mig hem. Chillade i soffan med chips, dip, och hade jävligt kul. Fint. 

Idag har jag tränat, lagat mat och snart ska jag in till stan för dagens andra träningspass. Asfint. Ikväll kanske jag åker till Öland för att bli bjuden på kroppkakor. Vore sjukt fint men vi får se vart jag tar vägen. 
 
Nu måste jag packa väskan för träning och ta min fina blåa pärla och åka till stan. Just det den måste jag ju visa er någon dag också! Men nu har jag bara tio min på mig att packa och göra mig iordning sen måste jag pysa. Så Ha en fin kväll! Vi hörs! 
 
Gammal bild på mig och bästis-Johanna. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: