Erika Lindeblad

Fredag

Kategori: Vardag

Igår var jag på kalas hos farmor gick hem med matkoma. Farmor bjöd på bakelser och tårtor från en hel receptbok och man kan ju inte välja en sort man måste ju smaka lite av varje. Tror det är fler som känner igen sig i detta? hehe. Mor och far föräldrar brukar vara bra på att ställa till med dunderfika! Och innan dess bjöds det ju på sjukt god mat. Nåja nog talat om maten. Det var en jättetrevlig kväll! 
 
Idag, om sådär två timmar, åker jag till min lillasyster för att spendera dagen där med henne. Ska bli så himla mysigt och skönt. I morgon är det fotbollscup i växjö och vi ska vinna hela skiten. Så det så! :) Denna helgen har alla förutsättningar för att bli en bra helg. 
Nu ska jag ta på mig träningskläderna och löparskorna och springa en sväng i höst solen. Fint. Vi hörs! :) 
Trevlig helg! 

Bild från igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: