Erika Lindeblad

En tanke bara

Kategori: Om mig

Jag startade denna blogg för att ha någonstans att skriva mina tankar när jag mådde som sämst och kanske senare hjälpa någon. För i början  visste bara 2 - 3 st om min blogg och den är fortfarnade lite hemlighetsstämplad. Grejen är att jag tycker det är lite läskigt att vem som helst kan gå in och läsa. Jag är medveten om att vem som kan gå in och läsa min blogg men om jag gör mer " reklam " för den blir ni fler som tar del av mina tankar och funderingar, vilket jag vill men tycker är läskigt.
Just nu är ni omkring 15 st som läser. Känns läskigt att inte veta vilka ni är men samtidigt roligt och jag har fått fina mail om att jag skriver bra och är inspirerade och det är himla kul! Om ni vill så får ni gärna skriva en kommentar vilka ni är. Om jag känner er eller liknade. Det vore kul men ni gör som ni vill! 
Jag vill gärna hjälpa och få människor att tänka annorlunda, njuta av livet och förstå att livet går ut på så mycket mer än att vara smal osv men jag är rädd. Det handlar ju ändå om mitt liv. Men kanske är dax för mig att ta steget att börja publicera min blogg lite mer för att nå ut till fler? Får fortsätta att fundera på det. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: