Erika Lindeblad

Det där med dåliga dagar.

Kategori: Vardag

Hey! 
 
Idag är en pissdag. Vill bara gömma mig och komma tillbaka när allt känns lite bättre. För jag är så fruktansvärt trött. Trött på mig själv alltså. Vi går inte in mer på det men idag är ingen bra dag och sånna måste man väl få ha ibland. 
 
Idag har jag varit en sväng i stan på ABC för lite nödvändigt prat. Skönt en dag som denna. När jag kom hem väntade träningskläderna och löparskorna på mig och vädret var perfekt. Blå himmel, sol och 10 plus grader. 45 min  löpning blev det. Fint.
Om en timme befinner jag mig på jobbet. Kortkort pass i dag. Tur är väl det för jag måste hem och packa sen. Åker till sälen över helgen för att träffa de jag ska jobba med där uppe i vinter.
Har jag sagt det förresten? Att jag ska jobba en vintersäsong uppe i sälen, Kläppen i vinter? Om inte så, det ska jag iallafall och i morgon åker jag upp för att träffa alla, kolla på lägenhet osv. Kul, spännande och lite läskigt. 
Nåja. Nu måste jag gör lite saker innan det är dax för jobb. 
 
Ha en fin dag! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: