Erika Lindeblad

onsdag

Kategori: Vardag

Gårdagens träning gick bra! Det var roligt men väldigt jobbigt. Precis som det ska. Efter träningen åkte jag till Linn, födelsedagsbarnet och fick god paj och trevligt häng med fina vänner. Åh tycker om dem så mycket. 

Idag då. Kort dag i skolan med endast samhällskunskap. Rätt chill. Efter skolan vare besök på Abc x2. Ett möte hos Franz och ett hos Helen. Båda gick bra. skönt. 
Om en timme är jag hos mormor. Hon bjuder på middag ikväll. En av mina absoluta favoriträtter också. Ser fram emot det! Vad det blir får ni veta senare... Spännande va? ;) 

Det är onsdag och jag vet inte om jag ska följa med ut. Krockar lite med besöket hos mormor.. Nåja får se vad jag hinner! 
Hörs sen puss.
Bara för att jag saknar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: