Erika Lindeblad

Innan läggdags

Kategori: Vardag

Träningen gick bra. Det gick väldigt fort, tiden bara rann iväg. Det gör den ofta och det är bra för det betyder att vi har kul. Synd att vi inte är så många bara. Men förhoppningsvis blir det bättre när vädret blir varmare och vi börjar närma oss grässäsongen. Brukar vara så tyvärr. Men jag får inte dålig kondition för att de andra skippar träningen.

I morgon är det studiedag för oss på JB. Skönt. Dock måste jag upp tidigt ändå. Ska på besök hos en sjukgymnast klockan 10 och fick jag låna bilen? Nej.. så buss in vid klockan åtta är det som gäller för mig. Det där med att bo på landet..
Efter det ska jag nog luncha i stan tillsammans med min pojk. Och sen blir det åka skriskor senare under dagen. Så ja, det blir nog en rätt okej dag. Trotts att jag måste ställa klockan, trotts att jag inte fick låna bilen och trotts att jag bor på landet. Vi hoppas på det iallafall! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: