Erika Lindeblad

Onsdag och eftermiddagsmellis

Kategori: Ätbart

Har precis ätit lite mellanmål. Blev lite sent men så blir det ibland! 
Kortdag i skolan idag och det är så himla skönt. Dock blev inte dagen som jag tänkt. Skulle träffat en vän och bara pratat och myst lite men blev tyvärr ändrade planer. 
Ikväll sitter jag bänkad framför TV:en. För er som missat det spelar Sverige i kväll mot Kroatien och det är en självklarhet för mig att titta! :) 

Åh mitt mellis var verkligen super gott idag. nomnom!
Keso med äppel,russin & Kanel. 2 knäcke med skinka och paprika & Skinka och brieost! Så slank det ner ett glas mjölk också. Åh så gott!
Vi hörs kanske senare om jag har något roligt att komma med! Skriver kanske om jag har något tråkigt att komma med också. Hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: