Erika Lindeblad

Nu tändas tusen juleljus..

Kategori: Träning

Hej! 
 
Igår startade jag dagen med en löprunda. Så himla skönt. Friskt, kallt och helt underbart skönt! Bästa starten för att sedan få avnjuta en god frukost framför julkalendern. Mellan 10- 19.30 jobbade jag järnet så igår när jag kom hem låg jag i soffan hela kvällen. Skönt. Kan förresten rekommendera en film. Lucky one. Fin och helt okej bra! Dock ingen julfilm. hehe. 
 
Idag städar jag mitt rum och lyssnar på julmusik, ledig idag. Ska in en sväng till stan med mamma och pappa ieftermiddag och sen är det träning!
Ha en fin dag! :) 
 
Bananpannkaka men jordnötssmör, banan, varma hallon och så lite knäckebröd till det! Gårdagens frukost alltså som även fick bli dagens. Åh så gott! :) 
 
 
 
 

Kommentarer

  • JOSEFINE ANDERSSON säger:

    åh bananpannkaka kan ju vara världens godaste, min nya drog!

    åh så jäkla gullig du är erika! är nästan så jag blir tårögd. vet inte vad jag ska skriva. men du ska bara veta känslan av sånadär kommentarer, obeskrivlig.

    HA EN FÖRJÄKLA FIN JUL NU ERIKA!
    pusss

    2012-12-15 | 16:32:46
    Bloggadress: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här: