Erika Lindeblad

Att träna på vintern

Kategori: Vardag

Springa i -10 grader en solig förmiddag med klarblå himmel och snö kan vara en härlig upplevelse inte minst för mig. En härlig löprundan fick det bli innan lunchen idag och den var verkligen härlig och riktigt jobbig. Åh så underbart. I ca 70 min sprang jag runt (läs halkade) i skogen och på vägarna. Löpar lycka på hög nivå. Älskade träning. 

Snart dax för jobb. Måste fixa mellis typ nu så jag kan fylla på med energi framåt kvällen. Idag är jag lite extra lycklig. Min lillasyster har kommit hem och är hemma hela helgen. Massor av julmys och kvalitetstid med henne blir det helt enkelt. Synd bara att jag jobbar mycket i helgen.. 
 
Ha en fin dag! Och missa inte damernas handbollsmatch ikväll. Det gör jag och jag är ledsen för det. Hejdå! 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: