Erika Lindeblad

Mina dagar tillsammans med fina människor

Kategori: Fina stunder

Påskhelgen har jag, om ni missat, spenderat i Norrköping och jag har haft det mer än bra! Här kommer ett litet smakprov vad jag och min Gustav gjort. 

Vaknade tidigt och kollade pippi

Åkte och shoppade i dessa kläder

Ser måttligt road ut

åt god mat och gula ägg

Busade och gosade med söta barn

Spelade bordshockey

promenerade i underbar miljö och pepp-pratade.

Helt underbara dagar och jag känner mig verkligen som en ny människa. Ikväll sitter jag och äter godis trots att jag egentligen är mätt. Men jag har fått nog av allt skit. Jag måste ta mig tillbaka och bli frisk och fri. Godis  kan hjälpa mig att gå upp de kilorna jag behöver och mat också såklart men bara mat har inte hjälpt hittils så..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: