Erika Lindeblad

Träningen avklarad

Kategori: Ätbart

Det var verkligen så skönt att ut och röra på sig lite! Känns som om jag kunde springa i evigheter och älskar den känslan! Känns så tråkigt när man måste avbryta pågrund av att man inte får springa mer. Men får vara glad för det lilla! :) Men nu börjar det faktiskt bli riktigt kallt ute! Blir till att ha mer kläder på sig när man springer. Måste köpa lite nya träningskläder då mina löparbyxor antingen är 100 storlekar förstora eller hål lite här och där. Sen måste jag ha nya joggingskor också. De ser ut som ja jag vet inte vad... Upp på önskelistan inför julen! :D


Lyckades få i mig ett mellanmål också för ett tag sedan. Men bläää vad jag mår. usch fy blä.
Blev iallafall en ägg macka och en tallrik med fil toppad med äppel och lite hemma gjord musli och så ett glas proviva. 


Ikväll ska jag vara fyllechaffis åt mamma och pappa kanske jag drar in till stan en sväng också eller så chillar jag hemma med lillsyrran och hennes pojkvän. Jaja vi får se hur det blir. Har ändå en jäkla lust med att träffa mina underbara vänner. som sagt får se hur det blir. 
Nu- chaffis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: