Erika Lindeblad

Dag 1 - 10 lite udda saker om mig

Kategori: Om mig

- extrem beslutsångerst 

- jobbar mig fri från anoroxi och ätstörning

- tycker egentligen det är jätte jobbigt och läskigt att
prata om det jag skrev nyss. Men har kommit på att
det är ganska bra för mig och även kanske för andra? 

-  jag kan bli sur om jag inte får som jag vill 

- jag älskar att träna har alltid gjort. Om jag fick skulle
jag träna hela tiden. Iallafall väldigt mycket.
- jag älskar sill och blodpudding, älskar. Dock inte i
kombination eller? Jag har inte testat.

- om jag kunde skulle jag flytta. NU.

- jag är väldigt ansvarsfull och självdiciplinerad. 
jobbigt ibland.

- är hellre hemma kvällar med vänner än ute kvällar

- min släkt i norrköping betyder extremt mycket för mig.

bild från min arton årsdag. fett bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: